Izgubila 70 kilograma i dobila 250 hiljada dolara

Rachel Frederickson nije mogla vjerovati da je pobjednica showa 'The Biggest Loser'. Tvrdi da joj je samopuzdanje koje je stekla važnije od novca koji je dobila


Bivša je sportašica koja je sa samo 23 godine težila 117 kilograma. Sramila se biti i ispred svoje porodice. No, u finalnoj emisiji 'The Biggest Loser', Rachel Frederickson se pred kamerama pojavila neprepoznatljiva.

U 15 sedmica ovog showa uspjela je skinuti 70 kilograma pa sad teži 47 kilograma. Rachel je bila jedna od troje finalista, a kao pobjednica osvojila je 250 hiljada dolara.

Bilo joj je potrebno nekoliko sekundi da shvati kako je baš ona pobjednica ovog showa. Izjavila je kako se uspjela transformirati iz nesretne i tužne djevojke u osobu s puno samopouzdanja.

"Pronašla sam tu djevojku u sebi i nikad je neću pustiti", zaključila je te inzistirala kako joj je sigurnost koju je stekla u sebe puno bitnija od titule pobjednice showa.

"Ovo putovanje promijenilo mi je život. Šokirala sam se kad sam saznala da sam pobjednica", otkrila je iza kamere Rachel koja je pobijedila Davida Browna (42) i Bobbyja Saleema (28).
David je izgubio gotovo 55 posto tjelesne težine. Sa 185 kilograma pao je na 85 kilograma.

Njegova životna priča gledatelje je najviše taknula jer je priznao da je na ovaj korak bio potaknut gubitkom svoje supruge koja je preminula od raka mozga.


"Tužna priča pretvorila se u nešto sasvim lijepo. Junak u meni dopustio mi je da dođem tamo gdje nikad nisam mislio da ću biti", zaključio je ponosno David koji nakon transformacije izgleda zbilja neprepoznatljivo.
Treći finalist bio je Bobby koji je izgubio 85 kilograma. Sa 162 uspio je pasti na 77 kilograma.

"Kad sam prvi put došao ovdje bio sam slomljena osoba. Toliko sam se sramio sebe zbog raznih razloga. Nisam se mogao pogledati ni u ogledalu. Ovako ponosno nisam se osjećao nikad u životu", zaključio je Bobby.

Tumi Ognutala (41), jedna je od 12 takmičarki koja je već ranije eliminirana i sa sobom je ponijela drugu najveću nagradu u iznosu od 100 hiljada dolara. Tokom showa Tumi je otkrila ljubav prema trčanju što joj je pomoglo pri gubljenju kilograma.
Sada planira sudjelovanje u svom prvom maratonu, prenosi 24sata.hr.

Sve takmičare s ponosom u očima gledali su i pratili njihovi treneri Jillian i Dolvett Quince.
Tokom emitiranja emisije gledateljima je rečeno da su kroz 15 sezona ovog showa takmičari sveukupno izgubili 15 tona.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: