Indija obožava čovjeka sa repom na leđima

Chandre Oraon je 35-godišnji berač čaja iz Indije koji na donjem dijelu ima neobičan "modni" dodatak - rep dugačak više od 30 centimetara.


Chandre rep ima od rođenja a neki Hindusi vjeruju da je to znak da je on reinkarnacija boga majmuna zvanog Hanuman, piše Huffington Post.


Rep nije jedini razlog zašto neki ljudi vjeruju da je on živući bog. Njegov posao berača čaja zahtjeva od njega da se spretno vere po drveću baš kao majmun, a Chandre posjeduje i taj kvalitet. Hodočasnici iz cijele Indije putuju do njega kako bi dotakli njegov rep i dobili blagoslov, ali ne misle svi jednako.


Bhushan Chakraborty, lokalni zdravstveni radnik, rekao je za Indian Express da Chandre nije božanstvo već je rođen s kongenitalnim defektom.

Ljudi s njegovim stanjem često razviju izrasline na tom dijelu tijela, uglavnom čuperke dlaka. Ljekari mogu da otkloniti taj defekt, ali Chandre ne želi to.

"Jednom je majka odrezala moj rep kad sam bio mlad. Ubrzo nakon toga dobio sam temperaturu i bio sam jako bolestan. Majka mi je rekla da sam skoro umro", rekao je Chandre.


Zbog repa je imao problema s djevojkama. Prije svoje sadašnje žene Maino, odbilo ga je više od 20 žena, a ni Maino nije presrećna zbog njegovog dodatka.

"On ne izgleda dobro, ali moja majka i otac umrli su kad sam bila mala i braća su željela da se udam. Morala sam da napravim kompromis", rekla je Maino.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: