Bio je mrtav 45 minuta, tada mu je rečeno ‘još nije tvoj red’

Brian Miller (41) iz Clevelanda, profesionalni vozač kamiona i otac troje djece, pretrpio je prije nekoliko dana težak srčani udar, no liječnici Medicinskog centra Ahuja su ga uspjeli privremeno spasiti jer je na vrijeme prebačen u bolnicu.


Kažemo privremeno jer je začepljena arterija uspješno dovedena u red, međutim samo noć kasnije srce mu je zadesila fatalna aritmija.
Mišić je u potpunosti prestao kucati, ali unatoč tome što je takvo stanje potrajalo čak 45 minuta, Miller se vratio među žive i drugi put!
‘Ležao je bez pulsa, bez dotoka kisika u mozak…’
- Bilo je čudesno tome svjedočiti. Činili smo sve što je bilo u našoj moći. Četiri puta smo ga pokušali oživjeti pomoću defibrilatora, međutim nije bilo reakcije.
Ležao je bez pulsa, krvnog pritiska, dotoka kisika u mozak, pa ipak iznenada oživio. Puls se pojavio takoreći sam od sebe – posvjedočila je novinarima televizijske stanice Fox medicinska sestra Emily Bishop, koja je također imala što čuti jednom kada je pacijent ustao.Naime, Millera je i njoj kazao da postoji život poslije smrti!
- Sjećam se da sam odjedanput vidio svjetlo i da sam prema njemu počeo hodati. Put je bio posut laticama, a zatim su se počeli pojavljivati i poznati mi ljudi. Među njima je bila i punica koja je umrla prije smo tjedan dana, te koja me uhvatila za ruku i potom mi rekla: Još nije tvoje vrijeme, ti ne trebaš biti ovdje. Dođi, vratit ćemo te kući – ispričao je Miller, pa svijetu poručio:
- Ljudi ne trebaju tugovati kada nastupi smrt jer postoji život i nakon toga. Ljudi moraju u to vjerovati.

Pogledajte video!







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: