Isplela mužu džemper od svoje kose

Kineskinja Xiang Renxian (60) isplela je svom suprugu džemper i kapu od svoje kose koju je sakupljala od svoje 34. godine.

Za izradu ta dva odjevna predmeta bilo joj je potrebno 11 godina.


Profesorka u penziji iz Kine Ćang Renksijan (60) isplela je za svom suprugu džemper i kapu od svoje kose! Njoj je za završetak ta dva odjevna predmeta od bizarnog materijala bilo potrebno 11 godina.

"Kada sam bila mlađa bila sam poznata po mojoj predivnoj dugačkoj kosi. Međutim, kako sam starila, shvatila sam da i moja kosa gubi sjajan izgled i opada ", riča profesorka i dodaje da je najprije dugo godina sakupljala dlake koje su joj opadale.

"Od svoje 34. godine počela sam da sakupljam opalu kosu. Dugo godina nisam znala šta ću da radim sa njom. Tragala sam za načinom kako da je sačuvam i da od nje napravim nešto korisno za mog supruga", Xiang Renxian.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: