Ona je "najgora" supruga u Velikoj Britaniji

"Moj muž je najljubaznija, najobzirnija osoba na svijetu. Cijeli naš brak Ben kuha, čisti i pegla veš, i to svojevoljno. Svako jutro mi donosi capuccino u krevet. I radi puno radno vrijeme", počinje svoju priču Kate Thompson, "najgora" supruga u Velikoj Britaniji.


"Ja zanemarujem svoje dužnosti supruge, ja sam anti-supruga", nastavlja Thompson, britanska spisateljica i novinarka.

Intimnost za rođendane

"Problem je što ja jednostavno ne mogu obavljati takve stvari. Kada Ben stigne sa posla kući, zatekne me kako lakiram nokte ili kako sam na Facebooku (osim ako nisam za laptopom zbog posla). Ovo možda zvuči sebično, ali ja sam samo iskrena. Nikada mu čak nisam ni ispeglala košulju. Zašto bih se mučila kada to puno bolje ide njemu nego meni.
A ako mislite da 'domaćinske vrline' svog muža nagrađujem u spavaćoj sobi, varate se. Vodimo ljubav za njegove rođendane, ali samo one 'okrugle', dakle, svakih 10 godina.
U prvoj godini braka sam osjećala krivnju, ali sada nemam problem s tim.
Istina je, zapravo, da sam ja previše zauzeta karijerom pisca da bih bila tradicionalna, obzirna supruga. Radim kod kuće i kao većina samozaposlenih, nekada pretjerujem s poslom.
Često radim do kasno u noć, a i vikendima, što znači da Ben vodi brigu o djeci. Čak i kada sam kući, jedno oko mi je uvijek na iPhonu iz straha da ne propustim neki poziv koji se tiče posla.


Sretan brak?

I ne bih htjela da me pogrešno shvatite. Ja volim Bena i smatram da imamo sretan brak i znam da on nikada ne bi zatražio razvod jer zna da sam radoholičarka.
Dok smo još bili u vezi, natuknuo mi je ideju da bih jednog dana, kada dobijemo djecu, mogla ostati kod kuće, rekavši kako je to učinila i njegova mama dok on nije napunio pet godina. 'To se nikada neće dogoditi', odgovorila sam, i o tome više nikada nije bilo priče.


Znam da je moj ovakav stav neobičan i dosta sam slušala o sretnim brakovima zasnovanim na podjeli odgovornosti i obaveza. Znam da ako dvoje supružnika jasno definišu svoje uloge u braku - jedno pazi na kuću, a drugo zarađuje - da je život mnogo jednostavniji. Dakle, kada bi moj suprug bio jedini hranitelj u porodici i oženjen domaćicom, bez sumnje bi ga kući dočekao ručak i ispeglane košulje u ormaru. Međutim, Ben tvrdi da mu ne smeta naš način života.

Istina je da prema njemu osjećam ogromno strahopoštovanje zbog toga što on pazi na mene i što brine o djeci. On moj život čini lakšim, a on kaže da u tome uživa.
Da li me to čini sebičnom, aljkavom, nemarnom ženom?
Vjerovatno, ali me čini i sretnijom", piše Thompson za Daily mail.





zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: