Potrošila 150.000 eura na operacije da bi ličila na karikaturu

Frizerka Kristina Bitl (30) iz Velike Britanije posljednjih 13 godina je imala niz plastičnih operacija, čiji je cilj bio da je pretvore bukvalno u karikaturu.


Kada je imala 17 godina, Kristina je na ljetovanju sebe častila karikaturom. Crtež, na kojem podsjeća na izobličenu Brac lutku, promijenio je njen život.


"Kada sam prvi put vidjela svoju karikaturu, bila sam ljuboromna na djevojku sa crteža jer je bila tako glamurozna. Ona je predstavljala sve ono što sam ja željela da budem. To je bio samo suvenir sa odmora a nisam ni slutila da će mi promijeniti život", rekla je Kristina.


Kako bi postala karikatura, ona se upustila u niz plastičnih operacija: povećala je grudi, u usne je ugradila silikone, odlučila se za trajnu šminku, čak i ugradila silikone u zadnjicu.

"Uvijek sam mogla da se "posavjetujem" sa karikaturom oko sljedeće operacije", dodala je.

Pored crteža, njena velika inspiracija je bila Pamela Anderson.

Ovdje se priča ne završava. Krristina je na bradavicama istetovirala srca, a želi još veću zadnjicu jer kako je rekla, "čemu silikoni, ako oni nisu ogromni".












zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: