Žena koja nije upotrijebila šampon pet godina

U SAD-u trenutno raste trend koji uključuje pranje bez šampona.



A jedna od pobornica je i Jaquelyn Baers, žena koja nije šampon upotrijebila pet godina, koja je za Huffington Post objasnila zašto je prestala koristiti šampon, kako se pere bez njega i kako to sve skupa izgleda.

"Prestala sam koristiti uobičajeni šampon jer sam bila zabrinuta zbog njihovih sastava pa sam počela upotrebljavati skupi organski šampon koji je bio jednostavno preskup. Nakon toga počela sam tražiti alternative i naišla na jednu koja uključuje sode bikarbone i jabučnog octa. To sam prakticirala dvije godine, ali nije funkcioniralo. Kosa mi je bila suha pa masna pa ponovo suha. Iz tog sam razloga prestala bilo što upotrebljavati i tako sad radim posljednjih tri godine", ispričala je.

Jaquelyn kaže i da je jedini razlog što više ljudi ne prestane upotrebljavati šampon navika, odnosno proces uz koji smo odrasli pa nam je nezamislivo odreći ga se.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: