Ovako izgleda 78-godišnji bodibilder i vegan

On je 78-godišnji Jim Morris, bodibilder i vegan.


Teško je zamisliti bolju reklamu veganskog način prehrane od fotografije 78-godišnjeg Jima Morrisa, bodybuildera i vegana koji je PETA-in najstariji "pin-up".

Na tijelu bi mu mogli pozavidjeti i daleko mlađi muškarci pa nije čudo da je postao model u najnovijoj kampanji za PETA-u "Think Before You Eat".


Jim, koji se još 1985. povukao iz svijeta profesionalnog body buildinga, tvrdi da se njegovo zdravlje drastično popravilo otkad je postao vegetarijanac, a kasnije i vegan.

"Proteini u životinjskim proizvodima prepuni su masnoća i kemikalija koje su štetne za naš organizam", rekao je Morris i nastavio: "Kad sam se još natjecao u sebe sam trpao sve i svašta. To je izazvalo niz probavnih smetnji. Bio sam začepljen, napuhan i nezadovoljan. Znam da ne bih bio tu gdje jesam da sam se nastavio hraniti isto".


U intervjuu se osvrnuo i na prehrambene navike koje su mnogi od nas vremenom prigrlili.

"Mlijeko je za bebe. Ljudi, koliko mi je poznato, jedina su vrsta koja nastavlja piti mlijeko nakon što se skinu sa sise. Mnogo ljudi ne shvaća da će im samo prestanak konzumacije mlijeka osjetno popraviti zdravlje i raspoloženje", rekao je.



Jim Morris: Lifelong Fitness (Facebook)





zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: