Vatrogasci-Tika taka tika fak


Vatrogasci 2014. parodija na Severininu "pjesmu" Uno Momento.


Možda nisi genije za pjesme
ali svako bi, htio da te kresne
kažem ti da oba ispala mi oka
u ovoj krizi djevojaka vidi ti se dojka

Hajde, zapiši moj broj
ne treba mi ljubav, meni treba joj
Probaj lutko sad sve
i reci ću oh yeah..

Kako bi te nije humano
subota je dan za oralno
ono konkretno svog bi metnuo
pa da sutra se stidimo
tika taka tika fak
prolaziš kraj mene
pazuh bi parfeme
nisam sladak al sam krut
ajmo srećo jedan puuut

Visi mi klip, ne ću da ga važem
tražiš mu broj, zini da t' pokažem
želela bi da idemo kod tebe
ali samo noćas nemogu zbog žene.


Hajde, zapiši moj broj
ne treba mi ljubav, meni treba joj
Probaj lutko sad sve
i reci ću oh yeeeeah..

Kako bi te nije humano
subota je dan za oralno
ono konkretno svog bi metnuo
pa da sutra se stidimo
tika taka tika fak
prolaziš kraj mene
pazuh bi parfeme
nisam sladak al sam krut
ajmo srećo jedan puuut....










funny videos

Post A Comment:

0 comments: