Le Rosey: Najskuplja škola na svijetu

Ustanova smještena u Ženevi poznata je i kao škola gdje se obrazuju kraljevi. Tamo su svoje znanje između ostalih stekli i iranski šah, monaški princ Rainier i egipatski kralj Farouk.


Streljana, koncertna dvorana s 1000 mjesta, konjički centar, jahta, sve zvuči kao imovina nekog superbogataša. Ipak, riječ je o sadržaju kojim se mogu služiti učenici najskuplje škole na svijetu, Le Rosey, prenosi Fokus.ba.

S cijenom školske godine od 80 000 funti, što je čini najskupljom školom na svijetu, ona je rezervirana samo za djecu bogataša.

"La Rosey je bio drugačiji 50-ih godina prošlog vijeka. Tada su se u njoj školovali većinom Amerikanci. Onda su počeli da dolaze Italijani i Francuzi, a 70-ih su stigli i Arapi", rekao je kolumnista nedjeljnika Spectator, Taki Theodoracopulos.



On smatra kako je škola s dolaskom djece superbogataša sa svih krajeva svijeta izgubila euro-anglo-američke temelje zbog čega sada nastoje da privuku što više djece iz tih krajeva svijeta. Žele da privuku što više Evropljana i Amerikanaca, ali ne žele to da priznaju", rekao je Taki čiji je sin pohađao Le Rosey.

Učenici La Roseya zimsko polugodište provode u zimovalištu Gstaad, dok se na proljeće sele na atraktivno imanje u selu Rolle pored Ženevskoj jezera.

Nastava se održava na francuskom i engleskom jeziku, a na pet učenika dolazi jedan učitelj.

Djeci koja pohađaju ovu elitnu školu sve se to čini normalnim s obzirom na imovinu njihovih roditelja.


"Ostala sam šokirana kada sam vidjela kako helikopter s učenikom iz Rusije slijeće na fudbalski teren. To mi je ličilo kao parada kojom žele da daju do znanja koliko su bogati", rekla je Annabel Jewers koja je 2008. godine radila u La Roseyu.

"Ta se škola vodi kao biznis. Jedan je učenik na svojoj majici imao natpis "ja sam bogat", a imala sam osjećaj kako dječaci žele istaknuti svoje bogatstvo više nego djevojčice", dodala je Jewers.


Međutim, direktor škole Michael Gray odbacuje tvrdnju da novac razdvaja njihove učenike.

"Niko ne ide okolo i govori bogatiji sam od tebe", rekao je Gray za Times.

Osim što su se u njoj obrazovali kraljevi, u Le Rosey su svoju djecu slali i Rodžer Mur, Elizabet Tejlor, a pohađao je i sin Džona Lenona i unuk Vinstona Čerčila.










zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: