Žan-Pol Goti, poznat po dizajnu čuvenog crnog grudnjaka iz Madoninog spota, angažovan je kao kreativni direktor i prva kampanja predstavlja automate na Univerzitetima u Singapuru koje, umjesto plaćanja novcem, potrebno je samo da ih zagrlite i kako biste dobili ovaj gazirani napitak.
Automat koji prima zagrljaje umjesto novca
Poslije prilično neuspješne kampanje sa svijetlim limenkama na kojima je željela da istakne privrženost očuvanju ugroženih vrsta, Coca-Cola lansira najnoviju kampanju.

Žan-Pol Goti, poznat po dizajnu čuvenog crnog grudnjaka iz Madoninog spota, angažovan je kao kreativni direktor i prva kampanja predstavlja automate na Univerzitetima u Singapuru koje, umjesto plaćanja novcem, potrebno je samo da ih zagrlite i kako biste dobili ovaj gazirani napitak.
Žan-Pol Goti, poznat po dizajnu čuvenog crnog grudnjaka iz Madoninog spota, angažovan je kao kreativni direktor i prva kampanja predstavlja automate na Univerzitetima u Singapuru koje, umjesto plaćanja novcem, potrebno je samo da ih zagrlite i kako biste dobili ovaj gazirani napitak.
Post A Comment:
0 comments: